مدارس و دانشگاه‌های مازندران تا پایان هفته غیرحضوری شد جزئیات تأثیر معدل در کنکور تصویب شد / برگزاری امتحان نهایی در پایه یازدهم فقط برای ۶ درس مدارس کردستان روز یکشنبه تعطیل است مدارس طالقان و آسارا تعطیل شد مدارس آذربایجان شرقی فردا غیرحضوری‌اند غیرحضوری شدن فعالیت مدارس ابتدایی استان زنجان در شیفت صبح فردا مدارس ابتدایی قزوین یکشنبه غیرحضوری شد دادستان کل کشور: مرخصی برای مدیران دارای مسئولیت در نوروز ممنوع است مدارس ۵ شهرستان استان کرمانشاه فردا یکشنبه غیرحضوری شد مدارس تهران یکشنبه غیرحضوری است؟ فردا مدارس ایلام غیرحضوری است / کار اداره‌ها با تأخیر آغاز می‌شود خارج کردن رحم ۳ کیلویی از شکم زن اسفراینی پذیرش ۱۸ هزار رد شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ حدود ۵۷۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون کیفیت بخشی مجدداً قبول شدند کولاک شدید در گردنه اسدآباد و گرین نهاوند صدور هشدار قرمز در گیلان/ پیش‌بینی بارش برف تا ۲ متر

توضیحات مدیرعامل شرکت واحد در خصوص خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص پیشنهاد خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی، گفت: با افزایش شدید قیمت‌ها، امکان خرید اتوبوس نو وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 13
کد خبر: ۱۱۰۳۲
به گزارش راهبرد معاصر ، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران  در ارتباط با واردات اتوبوس‌های شهری دسته دوم اظهار داشت:‌ از سال ۸۹ تاکنون از سوی دولت برای حمل و نقل درون شهری تهران اتوبوس اختصاص نیافته که در همین رابطه اتوبوسرانی تهران پیگیری‌های مستمر و مجدانه به منظور نوسازی ناوگان تحت نظر داشته است.

وی افزود: بنابراین در مقطع زمانی حاضر، شرکت‌های اتوبوس‌ساز داخلی با عدم استقبال و برنامه‌ریزی در تولید اتوبوس درون‌شهری اقدامی برای اجرای گام اول در تولید برنداشته و عملاً برنامه‌ای برای تولیدات جدید نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:‌ از سویی با افزایش شدید قیمت انواع اتوبوس درون‌شهری ناشی از شرایط اقتصادی و محدودیت‌های حاکم بر کشور عملاً امکان تأمین اتوبوس نو از منابع داخلی و خارجی ناممکن شده که در این راستا استفاده از اتوبوس‌های کارکرده که مسبوق به سابقه است جهت جلوگیری از بروز بحران در نظم حمل و نقل عمومی در کلانشهرها پیشنهاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های کارکرده در بسیاری از کشورها از لحاظ کیفیت ساخت، میزان دودزایی و سطح استاندارد تولیدی به مراتب مناسب‌تر از تعداد کثیری از اتوبوس‌های بسیار فرسوده و با اتمام عمر کاری حال حاضر ناوگان است.

سنندجی بیان داشت: همچنین عمر مفید کاری اتوبوس‌ها در کشور بر مبنای وضعیت محصولات تولیدی خودروسازان داخلی که عمدتاًَ از لحاظ کیفیت محصول و خدمات پس از فروش از ضعف عمده‌ای برخوردار بوده، است و در سطح انتظارات ناوگان‌های حمل و نقل عمومی نیست.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی تهران ضمن انعکاس نیازها و وضعیت فرسودگی حال حاضر اتوبوس‌های شهر تهران طرح اولیه به مراجع ذی‌صلاح، منتظر جمع‌بندی نهایی در جلسات تکمیلی مراجع مربوطه است.

سنندجی گفت: جزئیات بیشتر و اینکه اتوبوس‌های دسته دوم از چه کشورهایی وارد شوند هنوز دقیق مشخص نیست.

منبع : فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده